Reklama
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 dynia hokkaido (ok. 1,5 kg), 1 duży albo 2 mniejsze pory (biała część), 1 łyżeczka suszonych płatków chili, 6 łyżek oliwy z oliwek, sól, pieprz mielony, 2 dymki, 4 gałązki świeżego tymianku, 2 gałązki natki pietruszki, 30 dag gęstej kwaśnej śmietany.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 duży brokuł, 1/2 kalafiora, 1/2 pęczka koperku, 2-3 kromki chleba razowego, 1 duża kulka mozzarelli, 5 pomidorków, 1 łyżka masła, 1 łyżka mąki, 250 ml mleka, czarny pieprz, sól, gałka muszkatołowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (13:10)

    Skład na 6 porcji: ● 400 g dyni Hokkaido bez pestek, 1,5 szklanki czerwonej soczewicy, 5 łyżek pasty tahini, 6 łyżek soku z cytryny, 5 łyżek oliwy z oliwek, sól, świeżo zmielony pieprz, wędzona papryka do smaku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (11:00)

    Składniki: 3 małe bakłażany, 3 małe kolorowe papryki, 2 szkl. kaszki kuskus, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 1 jajko, po łyżce posiekanej natki pietruszki, oregano i tymianku, sól, pieprz, mielona ostra papryka, cynamon, oliwa do smażenia i skropienia dania

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (11:00)

    Składniki: 1 średnia dynia, 12-16 miniserdelków (ew. parówki albo kawałki wędliny), 2 puszki kukurydzy, 20 dag startego żółtego sera, 2 duże cebule, 40 dag ziemniaków, 6 gałązek tymianku, sól, pieprz, mielony imbir, olej do posmarowania dyni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (10:00)

    Składniki na 6 porcji:  50 dag wołowiny (np. z łopatki), 1,5 kg dyni hokkaido, 250 ml bulionu, 1 cebula, 15 dag brzoskwiń z puszki, 5 dag moreli suszonych, 3 łyżki oleju, 1/2 pęczka szczypioru, 1 łyżka przecieru z pomidorów, 1 ząbek czosnku, sól, pieprz, papryka ostra, liść laurowy, ziele angielskie, oregano

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 25 dag zielonej soczewicy, kiełbaski lekko podwędzone, 30 dag chudego boczku wędzonego, 2 marchewki, 30 dag selera, 50 dag ziemniaków, 1 mały por (biała część), suszony majeranek, 1 łyżka octu jabłkowego, 2 łyżki musztardy, 1 liść laurowy, sól, pieprz mielony, szczypta cukru.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (11:05)

    Składniki dla 4 osób: żółta papryka • 50 dag dyni • cukinia • cebula • ostra papryka w proszku • czosnek granulowany • 2 łyżki sosu sojowego • 2 łyżki oleju • sok z 1/2 cytryny • łyżka miodu • mielona kolendra • świeże listki kolendry • oliwa • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (11:05)

    Składniki dla 4 osób: podłużna dynia • cebula • 25 dag grzybów lub pieczarek • 10 dag sera feta • 20 dag szpinaku świeżego lub mrożonego • 2 ząbki czosnku • 5 dag sera żółtego • gałka muszkatołowa • czosnek granulowany • 2 łyżki oliwy • olej • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (11:05)

    Składniki (4-5 porcji): ● 1 kg fasolki ● 2 papryki ● ząbek czosnku ● łyżeczka tymianku ● łyżka soku z cytryny ● łyżka miodu ● 50 g migdałów ● 60 ml oliwy ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0