Reklama
  • Czwartek, 26 stycznia (10:05)

    Składniki (4 porcje): ● 150 g kaszy kuskus ● 1 filet z kurczaka ● 1/2 średniego pora ● 2 pomidory ● 3 łyżki jogurtu naturalnego ● olej ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 26 stycznia (10:05)

    Składniki (4 porcje): ● 12 młodych porów ● 2 ząbki czosnku ● oliwa ● sól ● pieprz ● tarty parmezan

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 25 stycznia (10:05)

    Składniki dla 4 osób: 2 duże papryki • 4 jajka • 2 kiełbaski • pęczek dymki • 8 pomidorków koktajlowych • olej • 2 łyżki oliwy z oliwek • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 18 stycznia (11:05)

    Skład na 6 porcji: po 2 cukinie, czerwone i zielone papryki, marchewki, po 3 cebule i pomidory, 500 g kiełbasy, mały koncentrat pomidorowy, vegeta, sól, pieprz, bazylia, olej, mąka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 stycznia (13:05)

    Składniki: 1 kg ziemniaków, 2 jajka, 2 łyżki mąki, sól , pieprz, 2 łyżki posiekanych ziół: natka pietruszki, majeranek, rozmaryn, kilka podsmażonych plastrów boczku, olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 stycznia (13:05)

    Składniki: 30 dag szpinaku, 10 dag mąki, 4 ziemniaki , cebula, 2 jajka, pieprz , sól, olej, posiekana natka pietruszki do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 11 stycznia (14:05)

    Składniki: pół szklanki zalewy z suszonych pomidorów, 3 puszki soi, pęczek bazylii, 8 suszonych pomidorów, sól, 2 jajka, 3 ząbki czosnku, cebula, pieprz, koperek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (11:05)

    Składniki dla 4 osób: 30-40 dag fasolki szparagowej • cebula • 2 średnie pomidory • 1/2 małego kalafiora •kalarepa • 1-2 marchewki • pietruszka • 1/2 puszki zielonego groszku konserwowego • 1/2 puszki białej fasolki • 1-2 łyżki mąki kukurydzianej • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki • 2-3 łyżki oliwy • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 mała dynia hokkaido (ok. 60 dag), 20 dag kaszy bulgur, 10 dag pomidorów koktajlowych, 4 gałązki tymianku, 10 dag sera feta, 5 łyżek białego octu winnego, 1 łyżeczka musztardy, 4 łyżki oliwy z oliwek, 2 łyżki miodu, 5 dag orzechów włoskich, 7 dag migdałów, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 5 porcji: 1 mała dynia (ok. 1 kg), 2 średnie pory (biała część), 70 dag małych ziemniaków, 50 dag mięsa mielonego wiep rzowego, 20 dag śmietany kremówki, 5 gałązek tymianku, 2 gałązki rozmarynu, 5 łyżek oleju, 1 łyżeczka soli morskiej, pieprz mielony, 1/2 łyżeczki mielonej papryki ostrej, 1 mała cebula, 3 gałązki natki pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0