Reklama
  • Wtorek, 14 marca (08:05)

    Składniki na 8 porcji: 50 dag selera korzeniowego, 1 i 1/2 szklanki zielonego groszku (może być mrożony), 4 jaja, 4-5 łyżek mąki, po 2 łyżki drobno posiekanego szczypiorku, bazylii i mięty, 4-5 łyżek tartego sera typu parmezan, sól, pieprz, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 średnie cukinie, 3 ząbki czosnku, 20 dag sera typu feta, 3-4 łyżki mąki, 1 jajko, 1 pęczek mięty, olej do smażenia, 350 ml gęstego jogurtu, 1/2 pęczka koperku, 2 łyżki oliwy, sok z 1/4 cytryny sól, biały pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag miąższu dyni, 2 jajka, 1 średnia marchewka, 2 łyżki mąki pszennej, 1 łyżka mąki ziemniaczanej, 1 obrany ząbek czosnku, 1 łyżeczka przyprawy curry w proszku, 1/2 łyżeczki mielonego imbiru, 2 łyżeczki ziarenek sezamu, 2 łyżki pestek słonecznika, 2-3 łyżki pestek dyni, sól, pieprz, olej do smażenia, natka do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 marca (09:05)

    Składniki na 6 porcji: ● papryka czerwona i żółta ● cukinia ● bakłażan ● cebula ● 3 ząbki czosnku ● puszka krojonych pomidorów ● sól ● pieprz ● chili w proszku ● zioła prowansalskie ● olej ● świeży tymianek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:05)

    Składniki dla 4 osób: 5 ziemniaków • 3 bataty • jajko • łyżka mąki • 15 dag polędwicy łososiowej • cebula • 10 dag sera mozzarella • szczypior • olej • tymianek • sól • grubo mielony pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:05)

    Składniki dla 4 osób: 3 ziemniaki • cebula • 2 jajka • 2 łyżki mleka • łyżka mąki • 2 dag wędzonego łososia • szczypta słodkiej czerwonej papryki • szczypta tymianku • koperek • olej do smażenia • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (10:05)

    Składniki (4 porcje): ● szklanka kaszy kuskus ● kilka różyczek brokułów ● mała cebula ● mała czerwona i żółta papryka ● garść pomidorków cherry ● oliwa ● curry ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: ● cukinia ● mała cebula ● puszka szprotek w pomidorach ● szklanka kuskus ● kilka gałązek kopru ● marchewka ● łyżka oleju ● sól ● pieprz ● cytryna

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 kg ziemniaków, 20 dag wędzonej kiełbasy, 75 dag pieczarek ,1 pęczek dymki, 20 dag kwaśnej śmietany, 200 ml + 4 łyżki mleka, 5 dag sera gouda, 2 łyżki masła, 6 łyżek oleju, mielona gałka muszkatołowa, sól, pieprz mielony

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 60 dag ziemniaków, 4 buraki średniej wielkości, 300 ml mleka, 3 łyżki masła, 2 gałązki szałwii, 2 łyżki orzechów włoskich, 2 łyżki mąki pszennej, 15 dag sera z niebieską pleśnią, np. lazur, sól morska, świeżo mielony czarny pieprz, starta gałka muszkatołowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0