Reklama
  • Środa, 5 kwietnia (13:05)

    Składniki: 1 szklanka kuskusu, pół kostki bulionowej (jarzynowej), 1 ogórek, 1 mała czerwona papryka, pół cebuli, 1-2 ząbki czosnku, 2 zielone papryki, 1-2 łyżki oliwy, sok z cytryny, pieprz, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 marca (08:10)

    Składniki ● 2 szklanki kaszy kuskus ● kostka bulionowa ● średnia cukinia ● strąk żółtej papryki ● 2-3 pomidory ● duża cebula ● 2-3 ząbki czosnku ● oliwa ● bazylia ● sól i pieprz. Przygotowanie 30 min ✔ Porcja 270 kcal ✔ Przepis na 4 porcje.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 marca (08:05)

    6 gałązek tymianku, 5 łyżek konfitury żurawinowej, 1 kg ziemniaków, 1 duża cebula, 2 jajka, sól, 3-4 łyżki mąki, gałka muszkatołowa, 8 łyżek oleju rzepakowego, 15 dag sera pleśniowego, np. lazur.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 marca (08:05)

    1/2 cebuli, pieprz, sól, 1 łyżeczka + 2 łyżki masła, 150 ml białego wina, 30 dag śmietany kremówki, 10 dag sera pleśniowego, 1-2 łyżeczki mąki kukurydzianej, 1 łyżka oleju, 6 średnich kolb cykorii, 2 małe gruszki, 4 plasterki gotowanej szynki, 1-2 łyżki bułki tartej, 4 łyżki konfitury żurawinowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 80 dag kapusty włoskiej, 2 średnie cebule, 1-2 ząbki czosnku, 1 pomarańcza, 3 łyżki oleju, 1 łyżka cukru, 150 ml bulionu warzywnego, 3 tosty pszenne (ew. 1 bułeczka kajzerka), 10 dag żółtego sera (np. gouda), 7 dag orzechów włoskich, 1/2 pęczka natki, sól, pieprz, gałka muszkatołowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 marca (08:05)

    SKŁADNIKI (8 porcji): ● 300 g ryżu (najlepiej arborio, czyli do risotto) ● 300 g dyni ● 250 g pieczarek ● 1 l bulionu warzywnego ● cebula ● 2 ząbki czosnku ● pęczek natki pietruszki ● 2 łyżki oliwy ● 20 g masła ● pół łyżeczki suszonego rozmarynu ● sól ● pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 1/2 główki czerwonej kapusty, 100 g rodzynek, 100 g łuskanych migdałów, sól, pieprz, 3 łyżki octu winnego czerwonego, 1 łyżka miodu, 1 łyżka cukru.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag czerwonych buraczków, 10 dag płatków owsianych, 3-4 łyżki pestek słonecznika, 2 jajka, 2 ząbki czosnku, sól, pieprz, szczypta cukru, trochę soku z cytryny albo octu, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (08:05)

    Składniki na 8 porcji: 50 dag selera korzeniowego, 1 i 1/2 szklanki zielonego groszku (może być mrożony), 4 jaja, 4-5 łyżek mąki, po 2 łyżki drobno posiekanego szczypiorku, bazylii i mięty, 4-5 łyżek tartego sera typu parmezan, sól, pieprz, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 średnie cukinie, 3 ząbki czosnku, 20 dag sera typu feta, 3-4 łyżki mąki, 1 jajko, 1 pęczek mięty, olej do smażenia, 350 ml gęstego jogurtu, 1/2 pęczka koperku, 2 łyżki oliwy, sok z 1/4 cytryny sól, biały pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0