Reklama
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag ziemniaków, 5 jajek, 4 łyżki rzeżuchy wodnej, 1 cebula,  2 łyżki mąki, 2 łyżki octu, olej do smażenia,  sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag odsączonej kapusty kiszonej, 50 dag ziemniaków, 20 dag wędzonego łososia w plastrach, 200 ml kwaśnej śmietany, 1 żółtko, 4 łyżeczki mąki ziemniaczanej, olej do smażenia, 1/2 pęczka koperku, sól, pieprz, szczypta startej gałki muszkatołowej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag ryżu do risotto, 25 dag jarmużu, 30 dag marchewki, 1 średnia cebula, 1 litr bulionu warzywnego, 5 dag orzechów włoskich, 20 dag pomidorków koktajlowych, 2 ząbki czosnku, 2 dag masła, 5 dag drobno startego sera typu parmezan, 8 łyżek oleju, sól, pieprz mielony

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 25 dag ryżu do risotto, 30 dag cukinii, 10 dag chudego wędzonego boczku pokrojonego w cieniutkie plasterki, 1 cebula, 4 łyżki oliwy, 500 ml bulionu, 250 ml białego wytrawnego wina, 2 ząbki czosnku, sól, pieprz, cukier, 3 dag orzeszków piniowych, 3 gałązki szałwii, 7 dag startego parmezanu, grubo mielony pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 1,5 szkl. kaszy jaglanej, 15 dag mrożonego zielonego groszku, 1 bakłażan, 30 dag fety, 3 szkl. bulionu warzywnego, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 4 łyżki oliwy, 6 łyżek posiekanego szczypiorku, 8 wąsów cienkiego szczypiorku, 15 dag jogurtu greckiego, 2 łyżki mascarpone, ziarenka czerwo nego pieprzu, sól, pieprz, chili

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 2 porcje: 10 dag ryżu do risotto, 30 dag buraków, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 1 łyżka oliwy, 4 gałązki świeżego tymianku (lub 1/2 łyżeczki suszonego), 500 ml bulionu jarzynowego, 4 łyżki koncentratu (lub soku) z buraków, 100 ml białego wina, 1 łyżka masła, 4 łyżki tartego sera typu parmezan, sól morska, pieprz, 2 łyżki uprażonych płatków migdałowych, tymianek po posypania

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag ryżu do risotto, 200 ml białego wytrawnego wina, 700 ml bulionu warzywnego, 20 dag marchewki, 30 dag sałaty rzymskiej, 5 dag migdałów blanszowanych, 5 dag startego parmezanu q1 cebula, 1 ząbek czosnku, 2 łyżki oliwy z oliwek, kilka niteczek szafranu, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 19 kwietnia (11:00)

    Składniki na 6 porcji: 15 dag kaszy bulgur, 20 dag czerwonej soczewicy, 1 litr bulionu warzywnego, 1 kalafior, 3 pomidory, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 100 ml mleka kokosowego, 2 jajka, 250 ml piwa, 5 łyżek mąki, 3 łyżki oliwy z oliwek, 1 łyżeczka curry, 1 litr oleju do głębokiego smażenia, 10 dag drobno startego parmezanu, sól, pieprz mielony, 1 łyżka posiekanego tymianku, grube wiórki parmezanu do posypania kaszotto, gałązki tymianku do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 kwietnia (13:06)

    Składniki: 30 dag drobnej fasolki (np. czarne oczko lub perłowej), 1 duży por, 1 ząbek czosnku, po pół łyżeczki kuminu, kurkumy i curry, 2-3 łyżki oliwy, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 kwietnia (13:05)

    Składniki: 1 szklanka komosy ryżowej (quinoa), 1 żółta papryka, 30 dag pomidorków na gałązce, 1 ogórek sałatkowy, 1 mała cebula, 1 pęczek natki, 2-3 łyżki oliwy, sok z połowy cytryny, 1-2 ząbki czosnku, sól, pieprz, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0