Reklama
  • Czwartek, 12 stycznia (13:05)

    Składniki: 1 kg ziemniaków, 2 jajka, 2 łyżki mąki, sól , pieprz, 2 łyżki posiekanych ziół: natka pietruszki, majeranek, rozmaryn, kilka podsmażonych plastrów boczku, olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 stycznia (13:05)

    Składniki: 30 dag szpinaku, 10 dag mąki, 4 ziemniaki , cebula, 2 jajka, pieprz , sól, olej, posiekana natka pietruszki do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 11 stycznia (14:05)

    Składniki: pół szklanki zalewy z suszonych pomidorów, 3 puszki soi, pęczek bazylii, 8 suszonych pomidorów, sól, 2 jajka, 3 ząbki czosnku, cebula, pieprz, koperek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (11:05)

    Składniki dla 4 osób: 30-40 dag fasolki szparagowej • cebula • 2 średnie pomidory • 1/2 małego kalafiora •kalarepa • 1-2 marchewki • pietruszka • 1/2 puszki zielonego groszku konserwowego • 1/2 puszki białej fasolki • 1-2 łyżki mąki kukurydzianej • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki • 2-3 łyżki oliwy • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 mała dynia hokkaido (ok. 60 dag), 20 dag kaszy bulgur, 10 dag pomidorów koktajlowych, 4 gałązki tymianku, 10 dag sera feta, 5 łyżek białego octu winnego, 1 łyżeczka musztardy, 4 łyżki oliwy z oliwek, 2 łyżki miodu, 5 dag orzechów włoskich, 7 dag migdałów, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 5 porcji: 1 mała dynia (ok. 1 kg), 2 średnie pory (biała część), 70 dag małych ziemniaków, 50 dag mięsa mielonego wiep rzowego, 20 dag śmietany kremówki, 5 gałązek tymianku, 2 gałązki rozmarynu, 5 łyżek oleju, 1 łyżeczka soli morskiej, pieprz mielony, 1/2 łyżeczki mielonej papryki ostrej, 1 mała cebula, 3 gałązki natki pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 dynia hokkaido (ok. 1,5 kg), 1 duży albo 2 mniejsze pory (biała część), 1 łyżeczka suszonych płatków chili, 6 łyżek oliwy z oliwek, sól, pieprz mielony, 2 dymki, 4 gałązki świeżego tymianku, 2 gałązki natki pietruszki, 30 dag gęstej kwaśnej śmietany.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 duży brokuł, 1/2 kalafiora, 1/2 pęczka koperku, 2-3 kromki chleba razowego, 1 duża kulka mozzarelli, 5 pomidorków, 1 łyżka masła, 1 łyżka mąki, 250 ml mleka, czarny pieprz, sól, gałka muszkatołowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (13:10)

    Skład na 6 porcji: ● 400 g dyni Hokkaido bez pestek, 1,5 szklanki czerwonej soczewicy, 5 łyżek pasty tahini, 6 łyżek soku z cytryny, 5 łyżek oliwy z oliwek, sól, świeżo zmielony pieprz, wędzona papryka do smaku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (11:00)

    Składniki: 3 małe bakłażany, 3 małe kolorowe papryki, 2 szkl. kaszki kuskus, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 1 jajko, po łyżce posiekanej natki pietruszki, oregano i tymianku, sól, pieprz, mielona ostra papryka, cynamon, oliwa do smażenia i skropienia dania

    Czytaj więcej Komentarzy:0